Glitter Text Graphics - http://www.sparklee.com

Hari ni birthday mak saya yang ke 57 tahun..
Sama juga dengan birthday makcik saya.. (adik ayah)
Xsangka ramai betul family saya yang lahir bulan February..

Ucapan saya untuk mak tersayang:
:: Semoga dipanjangkan umur dan dimurahkan rezeki..
:: Semoga sentiasa sihat dan dirahmati Allah..
:: Semoga sentiasa tabah menghadapi dugaan hidup ni..

Saya plan nak celebrate family’s birthday ni 21/2 nanti..
After balik dari cuti..plan ngan Makcu..
Kitorang nak gabung kan semua yang sambut birthday bulan ni..

Antara yang sambut birthday bulan ni:

♥ Ila (kezen) – 4/2
♥ Adik (kezen) – 6/2
♥ My Stepmom – 6/2
♥ En. Nazir – 9/2
♥ My Mom – 13/2
♥ Mok De – 13/2
♥ Pak Anjang -16/2
♥ Pak Chu – 22/2

To all.. Happy Birthday.. May all ur dreams comes true.. Love ya!