Salam Semua..dh lama saya tk luangkan masa untuk blog ni..
hanya tngok je pe yg Puan Hernee wat..
tp mlm ni rasa terpanggil plak..
bnyak yg saya nk critakan..
tp Puan Hernee dh Ceritakan..ahaks,
pantas tul C Hernee ni..

Wah..klau kite baca n3 Puan Hernee
15th March tu..bukan buntang lagi biji mata..
mau terkeluar air mata..hehehe..
yelah tu Puan Hernee..klau btul ada rezeki dtg bergolek..
Alhamdulillah..jgn suami awak yg tergolek- golek
dh ler..elak jd Ayam Golek je ni..hehehe
tp tkpe.. skurang-kurangya ada angan2..

Nk pakej Haji & Umrah free..
umm..yg tu.. knalah tggu saya menang cabutan bertuah lgi..
coz ari tu saya menang pakej bcuti bulan madu kan..
so klau nk free lg skali..
terpaksalah sya dftar skali lg dgn Pulai Managment..
hahahah..jgn mare...

Dia nk pinky lappy...
yg tu insya'allah bleh dpat..
tp knalah tlong saya jual Ayam Golek..
sbb permintaan yg pertama tu dh mmbuatkan
suami awak terpaksa bniaga Ayam Golek...smpai tergolek- golek..hahaha..

Wow..nk g Pulau Sipadan sedare..
tpkan.. saya rasa..
dh pernah pg tau..
kan Puan Hernee pernah pergi dgn saya..
thun lpas klau tk silap.
tp msa tu kite terpaksa blik ari...
sebab tiba2 je Alarm HandPhone Puan hernee berbunyi..
tit.tit..tit.tit..tit..tit..
menandakan kna sdar dri mmpi tidur tu....dn kna g kerja..
hahaha..mmpi upanya..
kira ok la tukan..Sabor jelah ye..

Ape..? nk barang KEMAS yg pling mahal? tp
tk nk yg beso2?
Hah..yg ni saya bleh bgi..
tk yah tggu birthday pun saya leh bg..
sok saya KEMAS je pe2 brg kat umah..
bg kat Puan Hernee ni..heheheh..
kira barang KEMAS gak tu..hehehe
redho jelh ye..

Mak oi..dia nk banglo..kau..
ha.. siap nk dkat dgn air terjun lagi..
puas gak saya cari dlm peta malaysia..
kat mana tmpat yg sesuai..
tp ...I'M SORRY...
tk jmpalah Puan Hernee..
sbb smua tmpat ada MOMOK..
awak takut Momok kan..
hehehe..trpaksalah duk umah yg sdia ada ya..

Rasanya Puan Hernee ni dh klihatan
Berseri2.. tp...plik saya dwatnya..
msih lg nk gnakan alat2 solek tu..
mgkin dia nk berseri2 mcm Matahari gaknya..
tkpelah yg ni bleh,nnti snang kalau tkde bkalan letrik
dia bleh bdiri kat tngah2 umah..
hehehe..Ati anas Satu..

Beberape seekar tanah...
sib baik gak bukan seEKOR..hahaha..
yg ni lak saya akan cuba cari..
mgkin tk dpt seekar..
pling kuat pun Sekangkang Kera..
dn pling truk pun saya bleh carikan Sekangkang Semut je..
hahahahha.. Cari je tau..
Puan Hernee..kna fham tul2..hahaha

Puan Hernee ambik jelh H/phone saya ni..
tkpe..saya snggup brkoban..
gna H/Phone botol air pun tkpe..
coz saya thu Puan Hernee bnyak simpan BOTOL
wat koleksi kan...
hahahaha..kantol Sudah..
Ati Anas Satu..

Yg nmbor 10 ni pling menarik bg saya..
sbb Puan Hernee nk berbelanja
dn makan pe je yg dia mahu..
tnpa ada sbarang halangan & bantahan..
hehehe..klau dia dh nk cm tu...
so Encik Nazir tk yah lah..
cucah2 nk g cari tanah,banglow, honda jazz,
pinky lappy
..dn yg lain2 tu kan..
oklah Puan Hernee.. saya stuju dgn yg Nmbor 10 tu..
hahahhaha..




Pepun skali Hajat Puan Hernee
Saya tetap akan doakan...
semoga diperkanankan..



::Entry By::En.Nazir::