Ayat² Skema

Dugaan di pagi hari

Thursday, March 05, 2009

Ya Allah..Kau tingkatkanlah tahap kesabaran hambamu yang lemah ini..
Jauhkanlah aku dari menghadapi segala tekanan dalam hidup..
Amin2..

Sedaya upaya yang boleh saya nak mengelakkan dari berhadapan dgn stress yg melampau..
saya dah mencuba dan akan terus mencuba utk mengawal segala perasaan saya..
tapi ade saje dugaan yang datang..
saat saya dgn hati yg tenang nak meneruskan kerja di ofis..
ade je hamba Allah yang merosakkan mood pagi saya ni..
Saya di ganggu oleh hamba² Allah yang tak pernah kenal erti "SYUKUR"
malas nak bercerita panjang..menambahkan dosa saya yang dah banyak ni..
sekurang²nya saya dapat meluahkan rasa hati saya di sini..

You Might Also Like

2 Th♥ught (s)

  1. sabo separuh dr iman...hehehe klu keje ngan org laki² ni mmg camtu

    ReplyDelete
  2. Mummy Dasy>>tu la long..dah byk sgt besbr ni..aku telan jek la..smua ni dugaan..

    ReplyDelete

Thanks 4 ur comment.. peace!

Advertise with us!