Anna

Dinner @ Gerai Kaki Bukit

Saturday, April 04, 2009

Balik dari keje tadi lebih kurang pukul 7 lebih..
jengah di dapur lauk masih ada..tapi isi ayam dah tak ada..
oleh kerana vitamin M banyak dalam badan..
saya ajak En. Nazir makan luar saja..hehehe~

mula² nak pergi berdua saja..
memandangkan Anna dan Ila ada..
saya ajak mereka berdua..
pada awalnya Anna jual mahal..
kononnya dah kenyang makan dengan Ila..
tup² tiba² nak ikut..
Ila tak nak ikut..mak pun same..





kami makan di Gerai Kaki Bukit..
dekat kawasan Bukit Kuching - Kg Ladang..
orang GP mungkin tahu..
tempat ni tersorok sikit..
kawasan dia memang sunyi sepi..

saya macam biasa order air belimbing..
En. Nazir.. sirap laici dan Anna minum apple juice..


sambil tunggu makanan sampai..
En. Nazir sms siapa tu? nak kena neh..hehehe~

ni makanan En. Nazir..
dia order Nasi Goreng Daging Merah..
macam menu masa makan di Pontian jek..
not bad..daging merahnya sedap..


pencinta mee hoon tomyam macam biasa lah..
tapi tak berapa sedap lah..
rasa masam nya terlebih sangat pada saya..
tapi tetap licin..
Anna makan nasi putih dan tomyam campur..
kata dah kenyang..tapi tetap habis okie..
kesimpulannya..gerai ni bukan pilihan saya..
sebagai penggemar mee hoon tomyam..
sebelum ni selalu makan di gerai ni..
tapi saya selalunya order mee bandung..
rasanya boleh tahan sedap..
tak mengapa..
yang penting makanan tadi dah kenyangkan saya..
lepas lepak di gerai ni..
kami lepak di Tanjung Nelayan..
saja ambil angin laut..hehe~


You Might Also Like

2 Th♥ught (s)

  1. Kat mana ni.. TAnjung NElayan pun aku xtau kat ne?

    ReplyDelete
  2. Mummy Dasyg>> kat area kampung ladang darat la.. tanjung nelayan tu katujung kampung pendas.. baru blik dari ZIMBABWE ke..?hahahhaha..

    ReplyDelete

Thanks 4 ur comment.. peace!

Advertise with us!