Settle beli kipas segala..
kami berdezup ke JJ Bukit Indah..
memandangkan masa macam tak mencukupi je..
sampai JJ around 5pm..
terus ke tempat yang dirancang..

nak cari bantal comel² letak kat sofa..
nak cari apa² yg patut lah..
tapi kali ni tak sempat nak beli betul²..
saya ni kalau nak beli barang agak lama membelek..
dah puas hati baru beli..cheh~

so kami sambar je apa yg sempat..
memandangkan dah nak pukul 6 lebih..
En. Nazir nak ke tempat kerja pukul 7.30pm..
terus laju je jalan..
penat bukan kepalang semalam..
saya rasa dah naik sakit kaki ni..
jalan pun dah macam itik pulang petang..huhuhu~
sampai rumah dalam pukul 7..
hujan lebat gila wehhhh..
tu yg buat saya tertido on the way balik..
hehehe~ makan hati orang sebelah tengok..hehehe~

nampaknya impian saya nak duduk rumah time cuti semalam..
sudah terkubur..hehehe~
tak pe lah yg penting saya buat benda yg berguna..hehe~