POCO²

Malam Punya Cerita

Friday, April 24, 2009


Malam tadi..tengah duk melayan blog..
Anna ajak saya join aerobik poco²..
alang² En. Nazir takde kat rumah..
maka saya pun on je la..hehehe~

semangat betul makcik² tu semua..
yang muda² cuma saya n Anna je..
ada lagi yg muda..tapi tak datang malam tu..
[yg muda tu mesti terasa bila baca entry ni.. dia my silent reader ;-p]
malam ni ada sesi berpoco² lagi..
kalau rajin saya join la..
step dah boleh gak la di ingat..hehe~



Nota turqoise: To Azie.. malam ni jangan lupa..sidai baju awal² aeh..hehehe~



post signature

You Might Also Like

4 Th♥ught (s)

  1. wahh.. malam2 pon ade poco2 jugak!!!??? hihihiihi.. bagus nye lah macik2 nih..

    ReplyDelete
  2. Umi Nawfal>>a'ah..makcik2 ni semngt nk bsenam..patutnya mlm ni pun ade..tp cancel plak..

    ReplyDelete
  3. huhu.. elok ler tu makcik.. saya jugak yg x tercapai cita2 nak bersenam.. dah jadik obes pon x sedar diri lagik!! heheh..

    ReplyDelete
  4. Umi Nawfal>>xpe ade mase lg nk senam2..ajak nawfal skali..hehehe

    ReplyDelete

Thanks 4 ur comment.. peace!

Advertise with us!