Nemo

Sape Yang Ajar Ni???

Friday, April 24, 2009



Gambar ni saya rembat dari blog adik saya Anna..
rasa geram tengok aksi si Nemo ni..
sibuk adik saya layan blog..
sibuk juga dia menempel dpn lappy tu..
macam lah awak tu pandai membaca kan..

sape la yang ajar Nemo ni..
kalau macam ni.. tak payah hantar kelas komputer la..
bagi Nemo lappy je..
biar dia cuba sendiri..hehehe~
jangan terkejut kalau Nemo ada blog nanti..
hehehehe~



[Nota hijau: Tak sabar nak tunggu pukul 12.30..dah janji dgn Geng Makan..ari ni nak lunch kat pizza hut..awal² dah mintak kebenaran bertulis beserta setem hasil dgn En. Nazir..lulus gak permohonan saya ni..hehehehe~]

post signature

You Might Also Like

10 Th♥ught (s)

  1. hajarus>>hehehe..tq..tuan die x cute ke?hehehe

    ReplyDelete
  2. Blog siapakah yang 'dia' berkenan tu?

    ReplyDelete
  3. pandainya kucing! jgn dekat sangat, kang kena pakai spek! :)

    ReplyDelete
  4. Mummy Dasy>>dh..aku dh tlg mknkan..hehehe

    ReplyDelete
  5. Umi Sufira>>a'ah lupe nk tnye adik..hehehe

    ReplyDelete
  6. Zuhaini>>hahaha..a'ah kang jd mcm tuan die rabun..hehehe

    ReplyDelete
  7. kucen jantan ke betina? kalo betina, ada anak sila kasik saya muleh? hehe..

    ReplyDelete
  8. syahza>>ni kucen jantan..masih teruna..kami jaga ke'teruna'an dia ni..hehehe

    ReplyDelete

Thanks 4 ur comment.. peace!

Advertise with us!