Cuti2

Selamat Bercuti Buat Warga Johor!

Tuesday, April 07, 2009

Yeay! esok cuti..
hanya untuk Warga Johor yang berada di Johor saja ye!
yang tinggal di negeri lain..sila jangan bercuti..hehe~
cuti apa? cuti Hari Keputeraan Sultan Johor..
Daulat Tuanku..

;-)

Apa aktiviti kawan2 esok?
harap2 semua dapat menghabiskan hari cuti dengan perkara2 yang berfaedah ye..

masa ni saya dah nak balik kot.. ;-p
saya auto publsih entry ni..
kan saya gi training.. nyampesss..


You Might Also Like

8 Th♥ught (s)

  1. hohooo..
    slamat bercuti...
    besnyerrr...rinduu nk balik jaybee..dulu amy pon stay kat jaybee gak..taun 2007...
    mmg siyess byk kenangan pahit manis kat sana...neway..
    epy oliday..=)

    ReplyDelete
  2. slmt bcuti..xtvt sok gi istana....hahaha bkn aku g tp BIL aku yg g

    ReplyDelete
  3. myle@my>>o dulu stay jb aeh..meh la turun jb..

    ReplyDelete
  4. Mummy Dasy>>msti dr. kadir ni kn..hehehe..aku gi malam ni potong kek..hahahaha

    ReplyDelete
  5. Saya dah bercuti dari harini, esok cuti lagi..syoknya sambil layan sakit kat umah..kuikuikui...

    ReplyDelete
  6. Umi Sufira>>a'ah la Mimi dah cuti awal..hehehe

    ReplyDelete

Thanks 4 ur comment.. peace!

Advertise with us!