Me

Sunyi = Mengantuk

Wednesday, April 22, 2009

Sunyi tinggal rumah sorang diri..
buat saya jadi mengantuk..
nasib baik blog kawan-kawan meriah..
segar biji mata saya..

Mak dan Ana pergi ke rumah Mokde..
maklumlah hujung minggu ni majlis kahwin sepupu saya..
semalam saya datang rewang..
hari ni saya penat sikit lah..
En. Nazir tak de..dia kerja shift malam..
dapat saya bayangkan bila dah pindah nanti..
bila saya tinggal sorang malam hari..
ahhhh..mesti sunyi sepi..

Nota Oren: Saya senyum sampai telinga lagi..En. Nazir tak jadi pergi training..yeay! berkat doa seorang isteri..yakksssss~ perasan!

post signature

You Might Also Like

8 Th♥ught (s)

  1. hehe.. nasib baik, x jadi.. kalau tak, lagi sunyi, kan...? :)

    ReplyDelete
  2. Zuhaini>>hehehe..yg pnting dpt gi umah pngntin weekend ni..hehehe

    ReplyDelete
  3. hernee,,,,,siti lak dok pkr start next week, mr hubby dah mula keje malam...tak bestnyer....dah 2 bulan dia keje siang je...

    ReplyDelete
  4. siti>>tu la..x best kn..siti tngok mia..mia tngok siti je la..hehehe

    ReplyDelete
  5. sabar.. sabar.. suami keluar cari rezeki.. tgk cam saya ni, jumpa suami pon setahun 3 or 4 kali je..

    ReplyDelete
  6. Umi Nawfal>>hehehe..btul tu..siannye Umi Nawfal..suami keje kat mane tu?

    ReplyDelete
  7. Umi Nawfal>>uissyhhh..jauhnya..sian Nawfal n uminya..

    ReplyDelete

Thanks 4 ur comment.. peace!

Advertise with us!