N3 ini menceritakan tentang tabiat saya..
tengah check² email lama..
tiba² saya terjumpa email dari sorang kawan..
saya tak sedar rupanya semasa saya datang ke deparment dia..
ia telah mencuri snap gambar saya yg sedang menindas kepala..

ye..ini tabiat saya ye kawan²..
saya memang suka menindas kepala..
Email kawan saya tu subject nya..
"Ade Kutu"
kurang asam betul kan..
dia ingat saya suka tindas kepala sebab ada kutu..
isyhhhh..selisih aje..

melentik sekali hujung jari saya tu kan..
best tau dapat buat macam ni..
dari dulu suka je..
memang akan ada keluar bunyi..
tapi bukan bunyi telur kutu kena tindas okie..

cerita pasal kutu..
masa sekolah rendah saya seorang pengawas..
masa beratur saya suka belek kepala budak²..
siapa² yg ada kutu saya akan buat khidmat masyarakat..
hehehe~ saya akan suruh dorang jumpa saya waktu rehat..
apa saya buat? saya cari kutu dorang..hehehe~
bunyi macam geli² je kan..
tapi saya suka.. ;-p
sekurangnya berkurang sikit kutu atas kepala dorang..
dan potensi nak menjangkit pada org lain pun kurang..hehehe~

Nota kaki: dah takde modal nak update..cerita pasal kutu pulak..