* dah boleh upload pulok ;-p

Pagi ni agak terkejut beruk juga la..
mana tak nya pagi lagi ada orang MMS saya..
bila buka MMS saya tengok nama Dida yang keluar..
aikkkssss..dia MMS gambar Kura² Silver dia..
kat tepi lampu depan ada calar..
kenapa pulak minah ni..


Kat MMS tu dia type..


"Terlanggar b**tot keta org masa parking"


minah ni langgar kereta orang rupanya..
saya sempat reply sms dia..
sekejapan dia call saya dan ceritakan kisah sebenar..
rupanya masa dia nak parking..
tiba² dia rasa terlanggar sesuatu..
rupanya dia dah gesel keta orang lain..


saya sempat tanya siapa yang salah???
orang tu ke dia..tapi dia kata dia parking ikut petak yg betul..
cheh~ dah terror nampak kawan saya ni..hehe~
saya tanya lagi..kena bayar apa² ganti rugi ke pada tuan kereta..
dia kata tak pun..tuan kereta tengah makan..
aikkkssss???? camano tu???
ko langgar lari ae? hehehehe~


apa pun..bawa kereta elok kawan² semua..
ingatan ini untuk diri saya juga..
ingat.."nyawa tidak boleh diganti dgn wang ringgit"



***pesanan khidmat masyarakat di herneenazirlife.blogspot.com.. ;-p



Nota purple: orang yg accident tak update lagi dalam blog dia..saya dah over..hehehe~



post signature