Favvy

Vitagen Kundang ;-p

Thursday, April 16, 2009



Saya ketagih Vitagen Kundang..hehehe~
En. Nazir yg gelar Vitagen Kundang..
saya tukang gelak..rasanya dah lama tak guna perkataan "kundang"
suka sangat dgn Vitagen Anggur ni..
semalam saya beli 5 sekaligus..
sekejapan je lenyap isi nya..hehehe~


botol ni saya simpan bawa balik rumah..
kat rumah kami kumpul botol vitagen, peel fresh dan anak beranak Marigold..
kenapa?? sebab kami akan tukar botol dan kotak kosong ni dgn air yg baru..
sepupu saya bekerja dgn Marigold..
so bila ada kotak atau botol kosong..
dia akan datang rumah dan tukar air yg baru..hehe~

Thanks Ijul!
hantar banyak lagi yek..
madang nak air free jek~




post signature

You Might Also Like

8 Th♥ught (s)

  1. joegrimjow>>kt umah slalu gak wat stock..tp x smpai bape ari dh langsai..hehehe

    ReplyDelete
  2. Lah klu aku tau, aku kumpul bg ko coz aku sebualn jek klu vitagen ni dekat 100 botol guna..

    ReplyDelete
  3. Mummy Dasy>>lain kali kumpul bg aku..hehehe

    ReplyDelete
  4. hajarus>>hehehe..air free mmg best..

    ReplyDelete
  5. ohh besh la...leh ke nk kompol jugak

    ReplyDelete
  6. neezareef>>leh kmpul pas tu pos botol2nye..hehehe

    ReplyDelete

Thanks 4 ur comment.. peace!

Advertise with us!