Eat Out

Entry Ala Kadar

Thursday, May 28, 2009

Semalam balik dari kerja rehat sebentar di rumah..Dalam pukul 8 kami rancang nak ke Kip Mart untuk belanja barang dapur..siap belanja semua dalam pukul 9 lebih..kami terus ke Taman Perling, En. Nazir nak jumpa adik dia Nuar..rupanya Nuar belum balik dari kerja..kami pun lepak-lepak di Rawa Cafe isi perut seketika..walaupun sebenarnya kami dah makan sebelum keluar.. makan nasi goreng buatan En. Nazir.. not bad.. saya makan mee hoon tomyam dan En. Nazir makan mee goreng.. selalunya saya pantang keluar makan mesti nak snap.. tapi malam tadi excited dapat mee hoon tomyam.. terus bedal sampai habis.. bila dah habis barulah saya sedar yang saya terlupa ambil gambar..hehehe~ tengah buat-buat kerja tiba-tiba ilham datang.. malam ni saya rancang nak masak ayam paprik.. tunggu saja kemunculannya entry nya.. ;-p


[Nota hijau: Entry ala kadar.. supaya blog tak sunyi ;-p]


post signature

You Might Also Like

12 Th♥ught (s)

  1. wah..tetiba dapo mlm ni ala thai!

    ReplyDelete
  2. Salam hernee... sedap gak kan masak ayam paprik.. dah lama tak masak masakan thai... hernee, jgn lupa pg blog akak amik award ye... nak tanya hernee kat jb duk area mane??

    ReplyDelete
  3. neezareef>>haaa.. tu dia.. ala thai..tnggu n3 nye..hehehe

    ReplyDelete
  4. ninie>>slm kak..a'ah dh lame x wat paprik..nti hernee dtg blog akak..tq 4 d award..hernee duk kt gelang patah la kak.. nape? nk dtg ke? ke ade sdara mara kt cni? hehehe

    ReplyDelete
  5. mmm.. sedapnya ayam paprik.. mintak sket.. hehehe..

    ReplyDelete
  6. pandai jugak en.nazir masak..

    ReplyDelete
  7. ayam paprik... leh datang umah akak malam ni... tumpang makan malam bleh...??? kikiki.....

    ReplyDelete
  8. atty's>>a'ah blh la thn..bru nk bljr..hehehe

    ReplyDelete
  9. hajarus>>hajar dtg mlm ni dh tnggl periuk jek..hehehe

    ReplyDelete
  10. ooo gelang patah, akak ni asal jb, duduk kat putri wangsa, dulu akak kije kat utm.. kat gelang patah ade kawan 2 org duk situ... kalo senang2 leh kite jumpekan sbb dah dekat dah tu....

    ReplyDelete
  11. ninie>>a'ah blh jek kak..bukn jauh sgt pn..hehehe

    ReplyDelete

Thanks 4 ur comment.. peace!

Advertise with us!