Me

Hari Ini Dalam Sejarah

Thursday, May 07, 2009

Hari ini dalam sejarah..

Selama hidup dah nak masuk 28 tahun..
di muka bumi Allah ni..
saya tak pernah minum air NESCAFE..
dan hari ini..oleh kerana ketiadaan Kakak Tea Lady..
maka boss minta tolong saya buatkan nescafe untuk visitor..
air yang saya memang langsung tak pernah buat..
adoiyaii..camano tu???

saya pun menghentam keromo saja lah..
asal ada rasa manis & pahit sikit..hahaha~
saya memang tak suka air nescafe..
bau pun dah buat kepala saya pusing..
ini pun masih terasa kat tekak..
harap boss tak komplen air saya..hehehe~

[Nota Oren: Nasib baiklah En. Nazir bukan penggemar nescafe..selamat makcik..hehe~]

post signature

You Might Also Like

16 Th♥ught (s)

  1. k.hernee...
    nescafe ni sape yang tak biasa minum memang tangkap kat kepala.. k.opis hjr ni ramai gak yang tak minum nescafe kak... tp Mr. Boss hjr penggemar nescafe no.1. klu wat air ni mesti pekat2...

    ReplyDelete
  2. ha ha.. ok ler tu.. terpaksa gak merase yek!!? hernee, mane n3 pindah umah?

    ReplyDelete
  3. wahahahahaa.. i am nescafe lover yg xleh nk stop smpi la arini.. adoi!

    ReplyDelete
  4. Saya penggemar Nescafe..hentam minum even breastfeeding.....fuhh..apa nak buat..tekak mengatasi segalanya..ngee..;P

    ReplyDelete
  5. hehe.. x pa, lepas ni bli je nescaffe 3 in 1.. bubuh air je! :)

    ReplyDelete
  6. hajarus>>tu la pasal..pait tokak makcik neh..hehehe

    Umi Nawfal>>terpaksa gile2 ni..n3 pindah malam ni kuar..ari ni x smpat..hehehe

    ReplyDelete
  7. syahza>>tau cik toin gile nescafe..hehehe

    Umi Sufira>>Mimi dah biase xpe..hernee ni jakun bebeno..

    Zuhaini>>a'ah la nk standby la..x sangguo tu..hehehe

    ReplyDelete
  8. I like ... sehari 3 cawan pun bleh habis tp pelik kata org klu amik susah tido tp aku rasa cam biasa jek kot

    ReplyDelete
  9. Mummy Dasy>>msti ko terror wat ni..meh ajo aku cni meh..hehehe

    ReplyDelete
  10. Aku mmg terror coz instant miahaha klu bancuh tu gamaknya kelat rasanye..

    ReplyDelete
  11. he he he...samalah kita hernee..nasib baik mr hubby minum air milo ngn teh o je...selamt eden...kalau nak ikut tekak kita, ok jelah...nak ikut tekak org lain, hampeh...

    ReplyDelete
  12. Siti>>kite antara yg trselamat..hehehe

    ReplyDelete
  13. dulu selalu jugak minum nes nie..skrg tak dah ..takut ar..kang minum toing..

    ReplyDelete
  14. atty's>>2 yg sya takut toing2 tu..hehehe

    ReplyDelete
  15. eh ape sbut toin toin ni... terbatuk2 i taw

    ReplyDelete

Thanks 4 ur comment.. peace!

Advertise with us!