Blog

IE Yang Mengada-ngada ;-p

Monday, May 25, 2009

IE yang mengada-ngada.. pagi ni saya dah berjaya meng'upload' Mozilla Firefox.. tiba-tiba IE boleh digunakan seperti biasa.. ahhh..minggu lepas nak merajuk.. bila saya nak guna MF dia ok pula.. mesti dia jeles kan..hehehe~


post signature

You Might Also Like

16 Th♥ught (s)

  1. IE tu nak bermanje ngan k.hernee la tu... nak tengok k.hernee marah tak klu dier ngade2 camtu.. hehehe... last2 baru dier tau tuan dier cari yang lain.. kikiki....

    ReplyDelete
  2. hernee, samelah kita...tapi siti dok pelik lak...bila hr ni buka blog guna mozilla, tak de pun blog yg update,....bila buka guna IE, baru ada blog yg dah updte...aku cnfuse

    ReplyDelete
  3. hahaha mmg ngengada dah naik mls aku nak bukak blogspot.com ni kdg2 yg rasa nak tukar ke .com jek miahaha

    ReplyDelete
  4. hajarus>>a'ah pdn kan muke die..hehehe

    ReplyDelete
  5. siti>>ni dah kes dua2 hampeh ni..hehehe

    ReplyDelete
  6. Mummy Dasy>>wah alasan kukuh nk tukr .com aeh..ko try dulu .com.. kalo ok aku mnyusul..hehehe..

    ReplyDelete
  7. Che'long gune IE version pe??
    org dulu cm tu gak..mengengade jek IE ni..dh upgrade vesion 8 pon,kdg2 ngengade die dtg...

    p/s :kalau nk wat nuffnang atau adsense..elok tukar ke .com
    hak mutlak kt kite..tp kalau sesaje jek,gune jek la blogspot ni..
    nasihat ikhlas dr Lady D...

    ReplyDelete
  8. Lady D>>ntah PTP punye IE version ape ntah...pergh nk tukar .com kena bncang ngn en. nazir dulu..hehehe..

    ReplyDelete
  9. sama ah kite kna bincang ngan en.suami dulu

    ReplyDelete
  10. Mummy Dasy>>klau x mau kena ceramah motivasi 7 ari 7 mlm..hehehe

    ReplyDelete
  11. org plak kene bincang ngan accountant2 + penaja2..
    wakakaka...

    ReplyDelete
  12. Lady D>>ko byk pnaja xpe yot..hehehe

    ReplyDelete
  13. penaje byk pon nk taja artis lain...artis suam2 kuku mcm org ni xde sape nk taja dah..
    kene pujuk rayu,mntak taja,tu pon belum tentu dapat..

    ReplyDelete
  14. Lady D>>hahaha..bkn suam kuku lg..ni dh sjuk beku..hehehe

    ReplyDelete

Thanks 4 ur comment.. peace!

Advertise with us!