Life

Jadual Hujung Minggu

Friday, May 29, 2009

Jika diizinkan Allah:

Sabtu - Ke Kota Masai.. majlis perkahwinan sepupu Nooreha..

Ahad - Ke majlis perkahwinan kawan sekolah.. Norizah Sarmani.. seterusnya ke Pontian majlis perkahwinan rakan sekerja En. Nazir.. Apong [tak tahu nama penuh] ;-p

Musim cuti sekolah sudah bermula.. maka bermulalah musim orang mengawan kawin..hehehe~ Selamat Pengantin Baru untuk semua pengantin di dunia.. bermulalah alam rumahtangga anda..



post signature

You Might Also Like

10 Th♥ught (s)

  1. herne...siti tak sbr nak mkn nasi minyak...mcm memanggil2 je nasi minyak tu nak lalu kat tekak siti...tapi, minggu ni mcm tak de jmptn je...kalau terjah umah sesape bolh tak?..ha ha ha

    ReplyDelete
  2. herneee..kita pun xleh rayuan kpli tuh..hampess..menci arr..bosan tol ar..eee

    ReplyDelete
  3. sedapnya nasi minyak.. :)

    hihi.. teringat time kita kawen dulu2 kan..? :D

    ReplyDelete
  4. hajar pun start minggu ni banyak na undangan majlis orang kawin.. Insyaallah mane yang sempat akan hajar hadiri...

    ReplyDelete
  5. siti>>oo siti mmg suke ae? hernee suke gak le skit2..tp xleh mkn lbh nnti kpale pning..

    ReplyDelete
  6. Shahida>>senasib la kite ek..sabo je la..next year apply lg..

    ReplyDelete
  7. Zuhaini>>bile ingt zmn kawin.. rase bdgup dgap jntung nk tnggu naik plamin..hehehe

    ReplyDelete
  8. hajarus>>dh byk sgt jmputn xlarat nk gi plak..hehehe

    ReplyDelete
  9. neezareef>>malas kak..xde prasaan nk gi..

    ReplyDelete

Thanks 4 ur comment.. peace!

Advertise with us!