Home Sweet Home

Ada Orang Nak Datang Meminang

Monday, July 20, 2009




Apa??? Ada orang nak datang meminang??

Nak meminang yang mana satu?? Saya ke En. Nazir?? hehehe~
Merepek je kan saya ni.

Sabtu lepas ada butterfly yang tersesat dalam rumah kami. Elok je dia parking kat langsir saya tu. Besar pulak tu. Saya teringat kata orang tua. Kalau ada butterfly dalam rumah maknanya ada orang nak datang meminang. hehehe~

Itu semua kebetulan je kan. Orang tua dulu-dulu kan suka buat andaian macam tu.


[Nota Lapar: Perut dah lapar gila ni, sambil tunggu waktu balik En. Nazir, berduyun-duyun entry saya ;p]



post signature

You Might Also Like

8 Th♥ught (s)

  1. klu org dulu kan npk kupu2 beso tu diorg ckp ade tetamu nk dtg...x penah lak dengo org ckp ade org nk dtg meminang..ko nih :p

    ReplyDelete
  2. neezareef>>hehehehe..mandai je ek..hehehe

    ReplyDelete
  3. macam hajar hari jumaat lepas ader 2 kupu2 masuk rumah... orang kater ada orang nak datang... memang betul pun MIL, FIL ngan SIL sumer datang jalan2 ke rumah.....

    ReplyDelete
  4. hehehe~

    orang kata...mesti ada org nak datang...

    napa takde butterfly masuk ke rumah ku?

    ihiks~

    ReplyDelete
  5. hajarus>>hehehe..apesal akak dh tsalah tfsiran ni??hehehe

    ReplyDelete
  6. Zara>>nti ade la tu..butterfly bwk tepak sirih terus..hhehe

    ReplyDelete

Thanks 4 ur comment.. peace!

Advertise with us!