En. Nazir

Asam Pedas Sembilang

Thursday, July 09, 2009

Harap maaf entry makan-makan menyerang anda




Semalam balik ke rumah jadi 'Datin' sekejap. Semua makanan dah siap dimasak hasil kerajinan En. Nazir. Itulah hasil asam pedas yang dia masak. Not bad. Yang penting tak hanyir. Dah pandai dah dia masak. Sayur yang saya selalu masak pun dia dah pandai buat. Siap goreng ikan kering sepat lagi. Bukan saya yang paksa dia masak ye. Dia yang rela hati nak buat semua tu. Lepas maghrib kami membedal semua lauk yang ada. Alhamdulillah, rezeki. Kenyang perut terus ke rumah emak sambil-sambil memborong tudung yang Mak Anjang saya jual. Wah dah jadi peniaga pula dia. Siapa lagi nak support bisnes family kalau bukan family sendiri. hehehe~


[Nota Biru Untuk Makcu: Jangan kecur air liur tengok asam pedas sembilang, nanti orang suruh Nazir ajak Pakcu mancing kat sana.hehehe~]


post signature

You Might Also Like

8 Th♥ught (s)

  1. adoyaiiii... terliur tgk asam pedashh my fav tu.... pandai en nazir awak masak ....untung awak...

    ReplyDelete
  2. adeh terliur... klu preggy ni harus aku suh masak bg ckit miahaha

    ReplyDelete
  3. Mummy Dasy>>hehehe..ntah dh ade x?hahaha

    ReplyDelete
  4. pehhhhh pandai masak....seyy.. sedap betul terliur ha...dlm sejuk2 ni..

    ReplyDelete
  5. Aziza_Hairol>>blh la sket2..hehehe..cam ade je..hehehe

    ReplyDelete
  6. neezareef>>saje nk psycho akak..hehehe

    ReplyDelete

Thanks 4 ur comment.. peace!

Advertise with us!