Me

Bila Hernee Kebosanan

Tuesday, July 14, 2009


Saya melalui waktu-waktu kebosanan.

Bila jiran tetangga dalam ofis ni tak nampak saya pun ambil gambar sendiri. Gambar dengan aksi-aksi lakonan semata-mata.

Kalau diorang nampak mesti diorang ingat si Hernee dah sewel. hehehe~ Saya tak sewel cuma jiwa ada sedikit kacau je hari ni. hehehe~

Entry ni entry tangkap muat je. Asalkan ada entry hehehehe~ Nasib baik jerawat batu kat pipi kanan tak nampak dalam gambar.


post signature

You Might Also Like

6 Th♥ught (s)

  1. o... akak tengah boring tahap gaban yer... muahahaha....

    ReplyDelete
  2. hajarus>>hehehe..2 yg tkuar aksi2 poyo..hehehe

    ReplyDelete
  3. mau org igt x sewel
    senyum2..action2..pstu snap2...hahhaa

    ReplyDelete
  4. aku yg ngah baca N3 ko ni pun tau lakonan x real... wei semalam Daneen tanya "Mummy ble kite nak g tgk bb lg?"
    aku jawab nnt
    pastu dia tanya lagi"G ngan auntie kepoh tu he"
    hahahaha berdekah aku katawa

    ReplyDelete
  5. neezareef>>hehehe..lyn prasaan..hehehe

    ReplyDelete
  6. Mummy Dasy>>hahahaha..btuah pnye daneen die kate aku aunty kepoh he..siap die kalo jmpe..hehehe

    ReplyDelete

Thanks 4 ur comment.. peace!

Advertise with us!