Bual Kosong

Binatang Apa Ni Ek???

Thursday, July 16, 2009


Malam tadi Mak Anjang saya dan anak-anak datang ke rumah. Tengah kami syok berbual tiba-tiba muncul binatang kat atas tu. Masing-masing tak tahu binatang apa. Tak pernah tengok pun sebelum ni.

En. Nazir tak bunuh cuma kais pakai pakai penyapu dan buang di luar rumah.

Naik bulu roma saya tengok. Rupa dia macam lipan tapi pendek. Kaki dia panjang macam labah-labah. Binatang apa ni ek??? Ada siapa-siapa yang pernah tengok???



post signature

You Might Also Like

10 Th♥ught (s)

  1. uihh..banyaknya kaki ye, macam lipan, tp panjang sgt pulak...lipan termutasi kut

    ReplyDelete
  2. menatang apa tu... serem jek tgk...

    ReplyDelete
  3. ninie>>2 la xtau ape..musyhkil btul..

    ReplyDelete
  4. penah tgk gak binatang nih.. tp kiter pun x tau namanya.. huhuhu..

    ReplyDelete
  5. ct rahani>>2 la ape ek gaknye..tnye p.cik smua dorg pn xtau tp pnah tngok..

    ReplyDelete
  6. tu name dia leepanpas.... lipas +lipan.. ekkk gelinyer... patut tnagkap kasi metro.. hahahaha...

    ReplyDelete
  7. noorcahaya>>hehehehe..best btul name..hehehehe

    ReplyDelete

Thanks 4 ur comment.. peace!

Advertise with us!