En. Nazir

Cerita Makan Buah Free

Tuesday, July 07, 2009


Cerita semalam, cerita makan buah free.Saya dan En. Nazir sampai lepas waktu kerja dalam 5.30pm. Tapi bila sampai durian dah habis, yang ada cuma rambutan dan manggis saja. Kami dengan rela hati menunggu stok baru sampai. Dalam pukul 6 lebih baru la durian sampai. Itu lah durian yang En. Nazir dapat. Rasanya memang sedap gila.


Ini acara membuka durian. Betul ke ayat saya tu. En. Nazir tukang buka durian untuk saya dan kawan-kawan. Saya cuma tahu makan saja. hehehehe~ Berebut-rebut mereka membuka durian.

Dah nampak durian, manggis dan rambutan bergolek-golek terbiar. Dahsyat betulkan macam tak pernah jumpa durian. Banyak juga yang saya makan. Sebelum maghrib kami balik ke rumah. Kalau diikutkan tekak ni, sampai habis durian pun tak nak berhenti makan. Apa pun makan free beramai-ramai memang syok.

post signature

You Might Also Like

4 Th♥ught (s)

  1. tgk duyan tu yg x nk mkn jd nk mkn

    ReplyDelete
  2. neezareef>>a'ah kak..rase xleh nk benti bile dh mkn..hehehe

    ReplyDelete
  3. WEI LEH KE KO TU MAKAN DURIAN BYK SGT

    ReplyDelete
  4. Mummy Dasy>>hehehe..tawakal je..kate laki aku sndiri nk sndiri tanggung..alhamdulillah mlm tu xde pape..

    ReplyDelete

Thanks 4 ur comment.. peace!

Advertise with us!