Entry ni pun dah lama terperap. Kalau dibiarkan lama takut jadi jeruk ;-p 2 minggu lepas saya dan En. Nazir sempat berjalan-jalan ke Puteri Habour, Nusaja. Saja nak meninjau perkembangan pembangunan di sini. Best tempatnya, nyaman. Masa kami datang tu ramai juga orang-orang lain yang ada, especially Singaporean. Banyak lagi kawasan yang nak dibangunkan.



Layankan aje muka tuan punya blog ye. Untuk tatapan kawan-kawan di hujung minggu. Kalau rindu saya boleh tatap gambar kat blog ni. hehehe~ Perasan betul!


Model lelaki yang cuba mengontrol hensem mengambil alih. hehehe~




Model perempuan ni memang dah biasa gi photo shoot. hehehe~ Ada sorang minah ni comel je photographer mungkin. Yang saya perasan dia ada snap gambar saya. Cheh~ perasan pula. Tapi bukan saya yang perasan syok sendiri, En. Nazir pun nampak tak caya tanya dia. hehehe~ Bayar royalti dik oi.



Memang cantik pemandangan di sini. Dekat sangat dengan tempat latihan askar Singapura. Kiranya melintas sungai yang tak berapa lebar dah boleh sampai ke Singapura. Bunyi tembakan pun jelas sangat. Siapa-siapa yang belum ke sini lagi, bolehlah berkunjung kalau free. Saya bukan duta Puteri Habour ye, saja nak mem'promote' tempat sendiri. hehehe~



post signature