Frenz

Layan Aiskrim Bersama Munirah

Wednesday, July 08, 2009


Lepas lunch tengahari semalam, saya dan Munirah layan makan aiskrim. Tak tahu nak melepak di mana. Kami duduk di balkoni di luar ofis. Dah macam takde tempat lain nak melepak. Bukan view cantik pun menghadap bangunan je. Tapi angin kuat, maklumlah ofis kami di tingkat 6. Tengah syok makan, baru perasan kawan seofis nampak kami di situ. Dia gelakkan kami. Ahhh. pedulikan saja yang penting aiskrim tu sedap. hehehe~

post signature

You Might Also Like

8 Th♥ught (s)

  1. nyaman je rasa ek nak2 lak mkn sekerem

    ReplyDelete
  2. best tu dapat lepak2 sambil layan makan aiskrim... akak nak cikit....

    ReplyDelete
  3. neezareef>>hehehe..mmg nyaman..klau tensen blh jerit kt balkoni tu..hehehe

    ReplyDelete
  4. hajarus>>meh dtg cni akak blanje..hehehe

    ReplyDelete
  5. mmg nyaman jerit xpe terjun jangan..
    hehehelama x makan eskrem cam teringin lak

    ReplyDelete
  6. Mummy Dasy>>wei slisih nk trjun mati sesat kang..hehehe..bsar mkne tringin tu hahahaha..

    ReplyDelete
  7. ||♥Shahida♥||>>shahida.. sy keje kt PTP..

    ReplyDelete

Thanks 4 ur comment.. peace!

Advertise with us!