Makan²

Rasa Sedap Tapi Tak Tahu Nama

Thursday, July 09, 2009


Rasa sedap tapi tak tahu nama. Itulah masalah saya sekarang. Saya makan makanan ni di rumah Azie minggu lepas. Lepas balik dari rumah emak sempat menyinggah rumah dia berborak. Opah hidangkan saya makanan ni. Dia dapat dari rumah orang kenduri. Saya pun makan je la tapi sampai sekarang tak tahu apa tajuk makanan tu. Yang satu inti daging. Satu lagi inti buah-buah yang dipotong halus + yogurt dan dimasukkan dalam bekas doh tepung yang rangup [faham ke ayat saya??]. Bekasnya pun boleh di makan. Anyone knows, nama makanan misteri ni? hehehehe~ Yang penting sedap!


post signature

You Might Also Like

7 Th♥ught (s)

  1. ha..ha..mmg sedap kan kak long...tp tak tau namenye..kulit nye cam kuih acu goyang, nak hidangkan baru masukan inti dlmnye

    ReplyDelete
  2. yg aku igt ade pie gitu sebutannye

    ReplyDelete
  3. Aziza_Hairol>>ci harus ko ingtkn blik resepi yg kwn ko bg tu..hehee

    ReplyDelete
  4. neezareef>>o aeh.. sy mmg xtau ape name main bedal jek..hehehe

    ReplyDelete
  5. namanya Pai Tee klu x silap coz pnah makan kat Chicken Rice Shop at Jusco...

    ReplyDelete
  6. Mummy Dasy>>ooo aeh..dh blh google resepi..hehehehe

    ReplyDelete
  7. hehehe, namanya pai tee...
    pernah mkn kat ciken rice shop, inti sayur...
    then ade officemate pernah bawak.
    sedap nih....hei, bertambah la menu idaman i....

    ReplyDelete

Thanks 4 ur comment.. peace!

Advertise with us!