Frenz

Zaman Muda ;p

Tuesday, July 21, 2009


[Gambar zaman dolu² haruslah rupanya macam ni ;p]


Bila godeh-godeh pen drive terjumpa pulak gambar ni. Gambar dinner masa Part 6 di UiTM Melaka. Ni kawan-kawan sebilik + serumah saya. Terkenang zaman muda-muda. hehehe~

Semuanya orang Johor tu. Bukan semangat 'kenegerian' ya. Kebetulan dalam rumah kami memang ramai orang Johor.

Dari kiri, Ajie.. Uderk.. Aini.. Emmy.. Saya.. dan Etty.. 4 orang daripada kami dah berumah tangga. Tinggal Uderk dan Etty je belum. Ada sorang lagi housemate saya, Lynn. Oleh kerana dia tak sama course dengan kami, jadi dia takde la masa dinner ni. Aini tengah tunggu second baby keluar. Emmy, she's preggy now. Ajie, tak tahu dah ada isi belum. Uderk dan Lynn masih serumah di KL. Etty, emmm.. dah lama tak dengar khabar berita. Saya??? Masih di sini. Masih menanti rezeki dari Allah untuk saya.

Yang penting saya rindu kawan-kawan semua. Rindu nak duduk serumah. Masak sama-sama. Makan sama-sama. Study sama-sama. Nangis pun sama-sama. Rindu semua!

post signature

You Might Also Like

4 Th♥ught (s)

  1. dulu akak punye roomate pn org johor..kbtln bkn smgt kenegerian kan..

    zaman dulu klu tgk gambo cam selebet je..hehehe

    ReplyDelete
  2. neezareef>>a'ah btullah kak..xde rase smngt kenegerian pn..

    slebet mmg pn..dulu xde bajet nk lawo2..hehehe

    ReplyDelete
  3. akak pon rindu la ngan kawan2 masa belajar dulu...

    ReplyDelete
  4. ninie>>2 la kn..rase nk kmbali ke zmn bljr..huhuhu

    ReplyDelete

Thanks 4 ur comment.. peace!

Advertise with us!