Ramadhan Al-Mubarak

Flexi Working Hours During Ramadhan

Monday, August 24, 2009

as usual during ramadhan boleh balik awal. flexi working hours katanya.

maka hari ni saya akan balik awal pukul 5 dan rehat 1/2 jam saja.


tengah berfikir-fikir nak masak apa petang ni.

stock yang ada ayam dan sotong.


macam nak buat sotong goreng tepung dan tomyam ayam.


semalam teringat bubur lambuk. dah siap-siap tanya mak resepi. tak tahu bila nak buat. resepi ala-ala mak punya bubur lambuk. nak rasa sebiji sebijon dengan masakan mak ;p


ohhh.. tuhan saat ni rindunya dengan masakan mak. lebih-lebih lagi waktu berbuka terasa lain je. tabahkanlah hatiku.




post signature

You Might Also Like

8 Th♥ught (s)

  1. ala hai siannyer... sedih jer bunyinyer tu..

    ReplyDelete
  2. Kak...jgn ler sedih..nnti kite sedih gak....lama tak balik nih....

    ReplyDelete
  3. HudaBanny>>hehehehe..aeh kate nk blik mase puase?

    ReplyDelete
  4. best dpt blik cpt.. jgn la sdey2..

    ReplyDelete
  5. note2remember>>a'ah best gak..ade mase nk bsilat kt dapur..kdg2 leh thn sdih ni..kdg2 auto rase sdih dtg..

    ReplyDelete

Thanks 4 ur comment.. peace!

Advertise with us!