Me

Menanti Svend Maersk

Wednesday, August 26, 2009


bukan saya yang menanti kapal svend maersk ni berlabuh di ptp. tapi orang yang berkenaan yang menanti. saya cuma sekadar memerhati dengan jakunnyapergerakan kapal.

menurut rakan sepejabat, ada seorang wartawan CNN dalam kapal tersebut untuk membuat liputan mengenai ptp. adakah dia akan menemuramah saya? oh semestinya tidak ;p

setiap pergerakan kapal boleh dilihat menerusi sistem AIS. itu pun saya baru belajar dengan orang yang tak kedekut ilmu.

saya akan belajar lagi.


post signature

You Might Also Like

3 Th♥ught (s)

  1. Maersk tu kan.. saya pernah di offer interview.. entah kerja apa tah.. :) hihi.. kenangan..

    anyway, selamat menunggu! :)

    ReplyDelete
  2. Zuhaini>>oo ye ke..dh smpai pun kplnye..

    ReplyDelete
  3. wah..mcm best je...siti dulu minat2 gak ngn kapal2 ni..teringin sgt nak keje dkt port,,,tapi, tak kesampaian..he he he

    ReplyDelete

Thanks 4 ur comment.. peace!

Advertise with us!