Frenz

Ole-ole Dari Jakarta

Monday, August 17, 2009


tengahari tadi masa tengah khusyuk buka blog buat kerja my ex-0fficemate kak mas datang. mula-mula datang nak minta stock mask. lepas tu datang sekali lagi dan bagi saya pen tu.

dia kata dia baru balik dari jakarta semalam. itu ole-ole dari jakarta. hemmm.. kak mas ni kalau ke mana-mana mesti ada je ole-ole untuk saya. thank you so much. tak pernah dia lupa pada saya. dia memang rajin pergi holiday. ongkosnya banyak boleh la jalan-jalan selalu ye tak.


post signature

You Might Also Like

8 Th♥ught (s)

  1. sama lah ngn akak sorang kat opis ni...paling2 kurang pun, dia mesti kasi something kat kitaorg...best erk byk ongkos...he he he

    ReplyDelete
  2. bestkan dapat member yang sentiasa ingat kat member biler g holiday...

    ReplyDelete
  3. syoknya dapat ole2 dari luar negara lak tuh!:)

    ReplyDelete
  4. siti>>a'ah siti byk ongkos sdap le nk jln2..klau hernee ni kna fkir byk kali dulu..hehehe

    ReplyDelete
  5. hajarus>>alhamdulillah ade gak yg ingt jar..

    ReplyDelete
  6. Umi Sufira>>hehehe..org bagi amik je la kan..

    ReplyDelete

Thanks 4 ur comment.. peace!

Advertise with us!