saya kurang pasti kenapa tiba2 malam tadi saya teringat tarikh 07/07/09 tadi.



bila saya teringat semula saya terus ambil lesen memandu saya.



OMG!



kenapalah saya boleh lupa renew lesen. dah nak masuk bulan 9 dah ni. nasib baiklah tak ada apa2 yang jadi. cuainya saya.



sebelum pergi training pagi ni saya sempat ke ofis dan berbual dengan makcik cleaner. makcik bagitau yang pagi tadi anggota jpj ada buat road block di highway ptp.
Justify Full


fuh. nasib baik en.nazir yang drive pagi ni. nasib baik juga kami keluar rumah lambat sikit. kalau saya yang drive dah sah2 kena saman pagi ni. huhuhu~



esok juga saya renew lesen. tak boleh ditangguh lagi nanti tak pasal2 kena saman. kawan2 jangan jadi macam saya yang cuai ni. better check your license. dah expired ke belum.



[posted via nokia xpressmusic]