Me

Tudung Terbalik

Monday, August 03, 2009


muka macam Gangster Kampung Dusun pulak ;p


Apa kena dengan saya hari ni.

Beriya nak pakai shawl. keluar dari kereta baru perasan tudung terbalik. hahahaha~ En. Nazir kata sama je tak nampak pun terbalik ke tak. dia tak pakai senang la cakap. akak gak yang menanggung malu kalau ada yang perasan ;p


post signature

You Might Also Like

6 Th♥ught (s)

  1. kahkahkah klu hBy aku pun lebih kurg gitu..tapi nnt sepanjang ari dia dok ketawakan aku

    ReplyDelete
  2. betullah kot kate en nazir tu.. x nmpk pun terbaliknya..

    ReplyDelete
  3. Mummy Dasy>>hehehe..blh 1 club ar dorg ni..

    ReplyDelete
  4. Umi Nawfal>>hehehe..bnang tkuar tu..

    ReplyDelete
  5. ct pun tak persan..tapi kalau berdepan tak tulah..he he..lelaki mmg cmtu ...tak kisah je manjang...

    ReplyDelete
  6. siti>>hehehe..kna bdepan bru nmpk..hehehe..a'ah ek..die x sdar yg buruk wife die gak..hehehe

    ReplyDelete

Thanks 4 ur comment.. peace!

Advertise with us!