Saya rasakan sekarang adalah musim bersalin untuk kawan-kawan saya.

Semalam saya dapt berita kelahiran baby Cdot.

Malam tadi pula Aini sms,

"Erne ak dh bsalin kat hosp kulai, 31 ituari kul 2.35ptg, same ngan cik ude, baby gal,berat 3.5. bole le ak relax lps ni dh dpt spsg, ak pntg kat umh mak ak. ak ingt baby ak kecik cz perut ak kecik, jap lg kuar beso same cam abg die, 11 jaitan, sabo jek la."

[harap maaf bahasa sms yang ringkas]

Tahniah untuk Aini san suami. Sekarang Danish dah ada geng. Jangan buli baby tau.

Lepas ni giliran sepupu saya menunggu saat kelahiran bayi sulung dan seorang lagi kawan saya Lin yang menunggu kelahiran anak ketiga.

Bulan depan will be Idah's turn.

Me? Masih menanti anugerah dari Allah itu. Insya'Allah i believed, one day i will be a mom like others.


post signature