Earth Quake

Barulah Saya Rasa

Thursday, October 01, 2009

Baru je saya sebut tak rasa gegaran. Baru sekejap ni, masa tengah buat kerja, tiba-tiba terasa gegaran. Bangunan bergoyang. Saya fikir saya yang pitam. Rupa-rupanya semua terasa gegaran tu.

Semalam petang dalam pukul 6.30pm semua staff turun bawah. Patutlah saya tak terasa, masa tu saya dah selamat di rumah.

Meremang bulu roma saya. Kepala saya masih terasa ting tong.


"Ya Allah, selamatkanlah kami semua dan mangsa-mangsa gempa bumi. Jauhkanlah kami dari sebarang perkara yang tidak diingini. Ampunkanlah segala dosa-dosa kami"



post signature

You Might Also Like

8 Th♥ught (s)

  1. AMIN...

    tu la kak semalam hajar balik lewat kusyuk dok tengok wadi unung kat youtube... Hubby lak setia menunggu.. tetiba dier kater "eh.. naper plak meja abang sumer cam bergegar jer ni....??? huhuhu... ropernyer malaysia pun terase gegaran tu yer...

    ReplyDelete
  2. hajarus>>a'ah la hajar..tkut plak rasenye..pringtn utk kte smua..

    ReplyDelete
  3. rasa ya? tu la doakan la moga2 tpt kita dijauhkan

    ReplyDelete
  4. Akak yg kat PTP pun rasa Hernee....

    Yg first time lewat petang smlm. Asalnya cadang nak balik lewat tapi bila terasa gegaran tu (siap kepala pening dan rasa loya), terus packing dan tutup pc terus chow...terpikir PTP tu tepi laut!

    Second time petang tadi, terasa jugak wlpn tak sekuat semalam.

    Yg hairannya kebanyakan org tak terasa..cuma beberapa org je. yg lain2 masih selamba buat kerja...

    ReplyDelete
  5. YatieJay>>akak PTP kt ne? sy PTP gak..

    ReplyDelete

Thanks 4 ur comment.. peace!

Advertise with us!