Frenz

Feeling Model Pulak :)

Thursday, October 22, 2009

.. siapakah yang feeling model tu???

Let the piccas do the talking ya :)

(Amaran: Abaikan segala kecacatan wajah, lebihan dan benjolan babat yang anda nampak. Sesungguhnya kami manusia biasa :p)





















Itu saja cerita "Feeling Model" dari kami berempat. Minta ampun kalau aksi kami kurang sopan dan tak memuaskan pihak majalah. Aeh~ perasan pulak :p



post signature

You Might Also Like

9 Th♥ught (s)

  1. uit... pki SLR ke...huhuhu klu betul makin bernanah bijik mata aku tengok ni....
    ....HUWAAA NEY, BELIKAN SYG 1 SLR ni cepat....

    ReplyDelete
  2. lagi gambo2 lawa... yg wat slack rambut CDOT muahaha

    ReplyDelete
  3. Mummy Dasy>>a'ah long DSLR sopit yg jd mngsa..xpe ari ni minah tu bwk lg..jom kte bposing maut..

    ReplyDelete
  4. along, ko jeles hek...ko jeles kan rambut aku kan...xpe2, ada kesinambungan lg rambutku itu...tguuuu...

    ReplyDelete
  5. agaknyer, kalau siti lalu kat situ mesti ckp, bdak berempat ni baru turun johor je pae....he he he he

    ReplyDelete
  6. ::cdot the dot::>>oi nk gduh gi blog lain..hehehe

    ReplyDelete
  7. Siti @ nurie>>hahaha..tu la..hernee ckp ngn dorg mcm awek thai dtg jb..hahaha

    ReplyDelete
  8. Siti, bukan berempat, brtiga jek Kasha tu belum akil baligh lagi dia cume ngikut aje hahaha...

    ReplyDelete
  9. Mummy Dasy>>hahahaha..btl tu..my mr.photog.

    ReplyDelete

Thanks 4 ur comment.. peace!

Advertise with us!