Bukanku pinta di ambil gambar begini rupa. Ini semua sabotaj dari hamba Allah yang mendengki saya. Cissss~ bedebah sungguh ;p

Sejak ada budak-budak GEMS (Graduate Employability Management Scheme) di department saya, lunch kami memang meriah. Nak dikatakan tiap-tiap hari lunch secara berjemaah ;p Tukang order makan tak lain tak bukan adalah saya.

Dia orang akan berada di PTP selama 6 bulan. Kalau ada rezeki dia orang cari makan di PTP insya'Allah dapatlah jadi staff. Meriahlah department saya dengan tambahan 3 orang staff perempuan.



Zaza, Siti dan saya.

Menu tengahari saya, nasi goreng kampung ayam merah dan ice lemon tea. Alhamdulillah kenyang dan sedap. Mata pun mengantuk bila masuk ofis.


Info about GEMS (Graduate Employability Management Scheme)

The Graduate Employability Management Scheme (GEMS) is a government capacity building initiative to equip unemployed graduates with commercially useful skills and experiences that would enhance their employment opportunities. It is part of the RM7 billion stimulus package announced by Deputy Prime Minister and Finance Minister, Dato’ Sri Mohd. Najib Razak to keep the country’s economy ticking. GEMS is expected to train up to 12,000 graduates over a period of two (2) years.

This progamme is based on the Graduate Employability Enhancement (GREEN) Programme which was organized by Khazanah Nasional Berhad (Khazanah) with the support of various Government-linked companies (GLCs). Moving forward, Khazanah was given the mandate by the Government to manage GEMS and support the government’s initiatives to reduce unemployment among graduates. Dato’ Sri Mohd. Najib Razak will launch the GEMS Programme on 13th March 2009 in Putrajaya.

Source: GEMS Portal


[nota noti: tadi en. nazir email saya, kata dia.. kepala dah nak migrain nak mengingatkan password..hehehehe~ kesian dia]




post signature