Bual Kosong

Perarakan Buddha

Tuesday, October 27, 2009


Ni la perarakan yang menakutkan itu. Lepas terjaga dari tidur mata saya terus terbeliak tengok orang cucuk ni. Takut juga bila tengok. Nak cerita kat blog punya pasal saya snap. Banyak gambar yang tak menjadi, ni je yang dapat diselamatkan.

Ada juga budak yang cucuk2 tu tiba2 macam nak meroyan. Dia nak lari. Saya pun terus tutup tingkap takut dia sergah saya kat tingkap. Cuak beb :)

Esoknya baca Harian Metro, ada perarakan pengamal vegetarian untuk orang Buddha. Rasanya samalah dengan yang ini kot ;)



post signature

You Might Also Like

4 Th♥ught (s)

  1. ni utk org hokkien kot...c.ney yg mbap tuh bgtau aku la...tp extreme sgt dorang kat jb long, kat sana dorang takat2 kuar mkn jek pastu gi ta mahjok (versi echah maknanya main mahjong)

    ReplyDelete
  2. ::cdot the dot::>>c.ney x bape alim la mknenye aeh?hahahahaha

    ReplyDelete
  3. ish..menakotkan kan..tak sanggup nak tengok

    ReplyDelete
  4. Aziza_Hairol>>k.long tngok je tp pas tu seram rase..

    ReplyDelete

Thanks 4 ur comment.. peace!

Advertise with us!