Kisah semalam masa tolong rewang di rumah Kak Bee. Tolongnya tak seberapa, mengular je yang lebih :)
Cdot dapat menantu hari ni. Aeh salah la. Dia buat majlis cukur jambul Lion Rayyan. Kebetulan saya ada free time, datnglah menjengah sekejap tolong buat bunga rampai ditabur2 tu.

Yang datang selain saya jiran tetangga Kak Bee and Mak Yah makciknya Cdot. Saya memang suka buat bunga rampai ni. Tolong sekerat jalan pun ok gak kan :) Cdot yang tamak ni beli bunga kus semamat. Macam nak mandi bunga. Kak Bee suruh beli RM5, dia gi beli RM20. Siap kena bebel dengan Kak Bee.

"15 ringgit tu boleh buat duit lauk esok"

Nasib badan ko la Cdot. Tamak halobakan ;p





Echah dengan daddy dia sampai petang. Ni time nak melepas rindu kat Mummy dia la ni. Sikit2 sentap.. sikit2 sentap. Next entry saya cerita. Entry khas untuk Echah.

Dalam pukul 11 saya balik ke rumah. Tunggu lama2 nanti macam2 cerita keluar. Cerita dia orang nak takut2kan sayalah itulah inilah. Malas nak donga ;p Buat meromang bulu roma den yo~

post signature