Blogger

Saya Confuse

Monday, October 12, 2009

Dua hari tak online.

Tiba-tiba tengok dah ada Follower ke 100..

Tapi saya confuse sama ada Zara atau Insan Biasa..

Kalau awak-awak berdua terbaca entry ni, sila angkat tangan sila tinggalkan jejak ye..hehehe~

Maafkan tuan punya blog yang ternyanyok pagi ni ;)



post signature

You Might Also Like

12 Th♥ught (s)

  1. daku lihat nama daku~

    betulkah daku?


    woot!!

    ReplyDelete
  2. klu nak ikutkan mmg ZARA la..tp klu takde yg ngaku..sy la tu..hehehe

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. saya rasa zara.. hihi.. tah lah.. no komen..

    ReplyDelete
  5. insan biasa>>hehehe..sy slh pndg kot..rasenye zara yg 100..

    ReplyDelete
  6. nak alamat email ya kak?
    boleh2~

    lordzarasean87@gmail.com

    ReplyDelete
  7. SALAM KAK,
    SAYA PUN PELIK JUGAK ANTARA SAYA DENGAN INSAN BIASA DIE FOLLOW AKAK DULU
    TAPI ANTARA KITAORANG DAH TERTULIS 99 DAN 100.TAPI TAK KISAH LA..

    ReplyDelete
  8. yuyee cap limau>>alamak cik yuyee..sorry la akak pn kekonfiusan ni..ni insan biase majuk ke pe tarik diri ni..

    ReplyDelete

Thanks 4 ur comment.. peace!

Advertise with us!