Frenz

Saya Diganggu Lagi

Wednesday, October 28, 2009

Bukan diganggu benda2 yang menakutkan ye. Selisih.. amit2. Saya diganggu oleh sekumpulan "jebeng" malam tadi. Macam tau2 je En. Nazir tak ada kat rumah kan.


Tolong.. tolong Jebeng mengganas. Ni dia makhluk tuhan paling tak malu tu ;) Mula2 sampai ala2 sopan santun gitu.



Yang penting.. siap bawak bekal tu. Ketua jebeng sedang menghirup taufu fa beli di pasar malam.

Lepas beberapa minit terus berubah aksi.

Mummy dia dengan anak bujang dia 2 x 5. Ngarok betullah dia 2 beranak ni. Rasa nak cekik2 je. Bibiks je yang macam ala2 sopan konon2nya.


Dah la ngarok, perasan pulak tu nak posing2 sakan dalam rumah kita. Dia budget dia "perempuan jebeng terakhir" la tu agaknya kan.



Lepas Mummynya, anaknya pulak buat hal. Haaaa~ hambik ko. Siap bergaduh dengan lagi dengan budak kecik ni. Bila dia sakit hati dia kata "Che' Long, rumah Che' Long tak cantik". Huh~ bertuah punya budak "Ada Che' Long kisah????" Ni mesti ketua jebeng ajar dia ni.


Ya saya mengaku tuan rumah lupa buat air. Tapi cuba tengok betapa tak malunya tetamu yang datang ni. Selamba badak dia terjah peti sejuk saya. Dasar loooo~ ;) Nak minum air pun masih bergaduh 2 beranak. Berebut nak minum air "100 plus" dalam botol air kaler hijau tu. Isteri siapalah ni ek? En. Apek tolong ambil isteri awak ni lor.

Oleh kerana jebeng junior sangatlah buas semalam. Saya cuba nak mententeramkan kebuasan dia tu menyebabkan hidung dia tekena permata cincin saya. Haaa~ kan dah dapat upah. Habis hidung jebeng jr. jadi merah. Nasiblah kan.

Lepas dah puas mengarok kat rumah saya, dia orang pun balik. Sempat juga saya tumpang dia orang ke rumah mak. Malas nak drive. balik pulak Anna yang hantar. Itu je cerita malam tadi :)



post signature

You Might Also Like

4 Th♥ught (s)

  1. haha..lawak la kak hair-knee ni..macam2 words baru yg kuar.kiki

    ReplyDelete
  2. bunga_angkasa>>hehehe..jebeng tu cam dh lame kot..hehehe

    ReplyDelete
  3. JEBENG mmg pakai kain batik jek hehehe... kesian hidung Qasha...

    ReplyDelete
  4. Mummy Dasy>>a'ah tau xpe..sbijik btllah..upah bdk baik..hehehe

    ReplyDelete

Thanks 4 ur comment.. peace!

Advertise with us!