Bual Kosong

Awesome Eyes

Wednesday, November 11, 2009


[pic credit to: glamgalz.com]

sukanya tengok mata dia ni.

kalau pergi kerja esok pakai macam ni ok tak?

confirm boss terkejut pelanduk sepatah kata k.ty




[entry merapu untuk malam hari ;p tajuk hanya ada kaitan dengan mata wanita itu saja]


post signature

You Might Also Like

10 Th♥ught (s)

  1. gelang patah ek? ayo dekat sgt tu..kite kat tampoi laa wak... heheh

    ReplyDelete
  2. hernee, sedangkan yg kat Mesir tu pun dah mula halang pelajr universiti diaorg pakai jilbab cmni tau...lglah hernee gi keje cmtu....he he he

    ReplyDelete
  3. LORD ZARA 札拉>>nnti org pnggil zara ckgu purdah lak..hehehe

    ReplyDelete
  4. fauzi-maya>>alahai sjngkal jek ek..leh kuar sme2 nti..hehehe

    ReplyDelete
  5. Siti @ nurie>>blm msuk opis dh kna halau ngn polis kt bwh tu ha..

    ReplyDelete
  6. hahaha,, tukar fesyen tak salah kot,,,

    ReplyDelete
  7. nasazfrog>>x slh tp tkut ade yg tokojut..hehehe

    ReplyDelete
  8. nasazfrog>>x slh tp tkut ade yg tokojut..hehehe

    ReplyDelete
  9. mmg lawa matanye... tang mascara tu aku tak berapa selesa ah sgt kang ada 1 muke koreng jdnye

    ReplyDelete

Thanks 4 ur comment.. peace!

Advertise with us!