To My Beloved Sis, Ayu.

Good luck for SPM 2009

Mak, Ayah, Kak Long, Abang Nazir, Kak Ngah dan semua family doakan semoga Ayu dapat menjawab soalan dengan tenang. Semoga segala usaha Ayu diberkati yang Maha Esa. Harap2 Ayu berjaya dengan cemerlang.


***********************


Tadi dia call saya, dia kata berdebar2 nak tunggu hari esok. saya suruh dia buat solat hajat, selawat banyak2 dan baca apa2 yang patut supaya hati dia tenang nak menjawab esok. esok bermulalah SPM 2009, untuk Bahasa Melayu dan Sejarah. harap2 semuanya berjalan lancar dan adik saya dan semua calon2 SPM lain dapat menjawab dengan baik. sebenarnya saya pun berdebar2 juga bila teringat Ayu yang nak ambil SPM ni. biasalah Kak Long dia memang over ;)

tak lupa "Good Luck" juga untuk cousin saya Adik.

alhamdulillah dia berdua dah sempat minta maaf dengan semua family dan cikgu2. siapa2 yang kenal adik saya dan sepupu saya ni, harap2 dapat maafkan diorang berdua kalau2 ada salah silap diorang selama hidup 17 tahun kat muka bumi ni.

"Ya Allah, permudahkanlah Ayu da Adik untuk menjawab soalan2 SPM yang bermula esok.. berkatilah ilmu2 yang mereka pelajari.. Amin"



post signature