En. Nazir

Mari Berbelanja Dengan Berhemah

Thursday, November 26, 2009

dah makan2 terus berdezup ke Kip Mart. mak oi manusia ramai la pulak. tak banyak pun yang nak dibelanja bulan ni. tu je ha. tak penuh pun troli :) semuanya stok barang2 yang memang dah habis kat rumah. saya memang tak simpan stok banyak2. tinggal pun berdua, apa sangat la kan. time rajin masak, time malas makan luar la. tapi tak boleh amalkan selalu makan di luar ye. alamat kopak salak la kami hehehe~



biarkan En. Nazir yang buat semua tu ya. kita duk tepi je tengok sambil snap. minah cashier pun tak perasan saya snap2 gambar ni. kalu perasan pun ada ke dia kisah??? hehehe~




dah settle belanja barang dapur, kami ke kedai jam. jam En. Nazir kehabisan bateri pulak. beriya minah tu buka segala bagai, ganti bateri baru. tup2 apa ke nama lcd ke apa entah yang rosak. taukey tu kata nak kena hantar KL ambil masa 1, 2 bulan. sikit ounya lama. tak boleh lama lagi ke Apek? hehehe~

mihan ni bulu mata mak oi, melentik sekali. dah macam nak tercabut pun ye. abaikan tali silaturrahim dia yang terpampang tu ye. bukan salah saya, salah dia menayang hehehe~ En. Nazir kata saya "CNN bergerak" cissss~ tak ada si CNN ni, tak berupdate blog tau ;)



sementara tunggu minah tu menggodam jam En. Nazir, saya meronda2 cuci mata tengok tudung2 ni. tak boleh singgah lama2 alamat terbang melayang duit2ku. kawan saya tnya kenapa tak belanja kat Giant ke Jusco ke? ooooohhh~ lokasi tu lagi bahaya, punca kepada overbudget nanti.



lepas siap2 belanja kami teruslah balik. kaki dah tak larat nak berjalan. penatnya Tuhan je yang tahu.



post signature

You Might Also Like

2 Th♥ught (s)

  1. kedai jam ni jugalah tempat saya beli jam anak sudara saya...saya berkenan kan jam yang besar kat belakang dia tu..

    ReplyDelete
  2. angah>>o ye ke..hehehe..nape x bli jm tu ngah..hehehe

    ReplyDelete

Thanks 4 ur comment.. peace!

Advertise with us!