minggu lepas order Dhia Perfumes dengan Yot aka Lady D. first time nak try ni. dah lama dia buat bisnes ni. satu set ada dua botol perfumes yang berharga RM19.90. murah saja. sebelum ni pernah try one drop perfume. tapi saya tak beli satu set, beli sebotol kecil je. cousin saya jual sebotol2. kalau beli banyak pun belum tentu habis. yang en. nazir saya belikan tahun lepas satu set pun masih banyak lagi.

not bad. menepati deria bau saya yang alah dengan bau perfume yang kuat2 ni. confirm kepala jadi pening2 lalat. ni set2 yang ada. saya beli set no. 4 tu~


SET 1
  • Amor - Amor Women by Cacharel
  • Escada Pacific Paradise by Escada
SET 2
  • Be Delicious by DKNY
  • Britney Spears by Elizabeth Arden
SET 3
  • Miracle (W) by Lancome
  • Very Sexy by Victoria Secret

SET 4

  • Happy Heart by Clinique
  • Apple Blossom by Body Shop
SET 5
  • J'dore by Christian Dior
  • Paris Hilton by Paris Hilton
SET 6
  • D'Issey Women by Issey Miyaki
  • Vanilla Flower Women by Hendri Bendel

Keistimewaan produk ni:

  • tanpa alkohol
  • 5ml setiap botol
  • 2 botol dalam setiap set
  • satu set hanya RM19.90
  • boleh digunakan ketika solat
  • diinspirasikan dari jenama antarabangsa
  • penggunaan botol "miniature roll on" yang mudah dibawa
  • sesuai dijadikan hadiah dan hantaran perkahwinan
kalau rasa nak mencuba dan tak tahu kat mana nak beli? dan siapa yang jual? bolehlah jengah2 di blog Lady D - D' Perfume.

Selamat mencuba!



post signature