Dreams

Terasa Ingin..

Thursday, November 19, 2009


..mandi air terjun. tapi sekarang musim hujan. mesti sejuk gila kan? dah la demam sekejap datang sekejap hilang ni. nanti tak pasal2 melarat lagi. sila abaikan wajah koreng saya dengan tudung yang serabai tu. ni tahun lepas punya gambar masa kami bermandi manda di Gunung Pulai.

bila musim hujan dah reda, hajat hati nak ajak En. Nazir pergi mandi air terjun la. tak pun mandi kat pantai. best juga kan.. hmmmm.. simpan dulu angan2 ni ;)



post signature

You Might Also Like

4 Th♥ught (s)

  1. Wah2,bestnya.Dah lama tak mandi air terjun.dah lebih 2 tahun rasanya..Air terjun mana ni ye?

    ReplyDelete
  2. Eyriqazz>>hehehe..ni air terjun gunung pulai, pekan nenas

    ReplyDelete

Thanks 4 ur comment.. peace!

Advertise with us!