Me

Apa Dah Jadi Dengan Mata Ni???

Saturday, December 12, 2009



Aduhai.. apa dah jadi dengan mata saya ni??? Pagi tadi ada bintat kat hujung mata kiri. Lepas tengahari tu dah ok la. Balik dari PC fair sebelah kanan bawah mata pulak bengkak semacam. Gatal jangan dikata la. Lepas tu berjangkit dekat mata sebelah kiri pulak.
En. Nazir ajak ke klinik, tapi saya degil tak nak pergi. Sapu je dengan minyak angin cap keretapi. Sampai sekarang belum ok lagi sebenarnya. Tangan ni pulak cepat je nak menggaru bawah mata ni. Jangkitan kuman apa agaknya, saya pun tak tahu. kalau tak ok, esok kena pergi klinik juga la nampaknya.





post signature

You Might Also Like

8 Th♥ught (s)

  1. makan ubat..

    jmpe doktor!

    moga cepat sembuh!!

    ReplyDelete
  2. take care.kesiannyer.mmg pedih n sakit.

    nati pegi klinik n rest ckp2 wokeyh.:p

    get well soon!!

    ReplyDelete
  3. GhOsToNe >>>tq2.. tp esok bru gi klinik gaknye..

    ReplyDelete
  4. Aku Orang Biasa >> tq tau..mmg tgh prit.. tp still rancak online..hehehehe

    ReplyDelete
  5. Bee Bee World>>xtau tibe2 je..gtl n trus bngkak..

    ReplyDelete

Thanks 4 ur comment.. peace!

Advertise with us!