Bual Kosong

Apakah Maksudnya????

Wednesday, December 09, 2009



Apakah masood maksudnya?

A. Bawang ni memang tak ada kualiti

B. Hernee dah tak masuk dapur berminggu2 sampai bawang sempat membiak

C. Bekas isi bawang ni memang bagus untuk pembiakan bawang

D. Hernee akan menanam bawang ni supaya dapat daun bawang free

E. Semua yang di atas


Sila jawab dengan jujur. Tiada hadiah untuk jawapan yang betul. Harap maklum ;p


*** Apalah yang dimerepekkan malam2 ni??? :)




post signature

You Might Also Like

10 Th♥ught (s)

  1. Entry paling jujur akak pernah baca....hahaaaa....

    Akak rasa jawapan yg plg tepat adalah "B". Tapi akak ni pun kekadang "B" gak, tapi takdelah jadik sampai mcm tu. Mungkin gak jawapan dia "C". Bekas bawang akak takde baja yg bagus mcm Hernee punya...heheee...

    ReplyDelete
  2. ahahaha..mimi nak jawab secara jujur tapi tersirat buleh?kekeke..rasanya hernee nak tanam bawang tuh so tu yang biar je dia tumbuh tu...dapat daun bawang free..:)

    Hernee dah alang2 tuh apa kata terys tanam jer...:P

    ReplyDelete
  3. kuikuikui...ok lagi tu...jawapannye B..
    sbb mummy pun mcm tue..selalu..

    ReplyDelete
  4. jawapan sebenarnya adalah E!! semua yg di atas! hahahaha.. hernee.. hernee..

    ReplyDelete
  5. jawapannye B klu rajin sgt masak...
    tapi E lebih tepat hahahaha...

    ReplyDelete
  6. YatieJay>>bdkah2 rase nk ktawe bce akk pnye komen ni..hehehe..last week blik lmbt mmg x msk..tngok2 dh bpokok..hehehe

    ReplyDelete
  7. ~Umi.Sufira~ >>ye btul mimi..sgt tersirat tu..hehehe..nk ikut jejak lngkh mimi..

    ReplyDelete
  8. m.u.m.m.y.p.i.n.k>>sndrome aku dtg time laki aku keje siang je..

    ReplyDelete
  9. JaNnAh >>pn leh diterima gak ni kak..hehehe

    ReplyDelete
  10. Mummy Dasy >>hahahaha..pndai la ko long..

    ReplyDelete

Thanks 4 ur comment.. peace!

Advertise with us!