Cuti Sekolah

Kiki Dah Selamat Berkhatan

Friday, December 04, 2009

Semalam balik dari kerja Ijah call ajak datang rumah. Kami plan nak datang lepas maghrib. Tapi bila Ijah dah canang ada sup kambing dan dia tengah goreng jemput2 terus tergoda nak terus ke rumah Pak Anjang.

Tujuan utama nak menjengah Kiki yang baru berkhatan. Maklumlah musim cuti sekolah ramai kanak2 yang dikhatankan. Lagi pun Pak Anjang dah rindu2an dengan anakanda Nazir dia ni :)


Inilah dia Kiki budak yang berkhatan tu :) Saya curi2 snap gambar dia ni sebab dia tak berapa suka bergambar. Kalau beritahu nak ambil gambar sure dia tak nak. Jadi ni je lah caranya.




Bila diorang dah berjumpa, memang ada je benda yang nak dibualkan. Alhamdulillah En. Nazir serasi betul dengan Pak Anjang dan pakcik makcik yang lain. Harap2 selamanya macam ni.


Diorang berbual berdua, saya pula berbual dengan Mak Anjang dan Ijah. Anna pun ada sekali. Sambil2 tengok 999. Gambar2 menjamu selera next entry ye.


Entah apa minah ni membebellah agaknya saya pun tak ingat. Ohhh~ kami tengah berbincang pasal Rakan Cop. Saya adalah Rakan Cop yang tak aktif. Rasa nak bergiat aktif la hehehe~


post signature

You Might Also Like

2 Th♥ught (s)

Thanks 4 ur comment.. peace!

Advertise with us!