Hari ni last day untuk Capt. Ismail Hashim as a CEO of PTP. Pukul 2.25pm semua diarahkan berkumpul di lobby. Saya pun bawa la kuncu2 2 orang turun ke bawah Ita and Siti. Saja nak meramaikan sambil lambai2 kat CEO for the last time.





Tengah menunggu CEO turun dari office untuk swipe out.



Ya.. itu dia CEO sedang bersalam-salaman dengan staff lelaki. Staff perempuan tak payah ye :p



Encik2 Polis yang dah lama terpacak ni menunggu sesi tabik hormat dari CEO.



Dapat snap gambar belakang CEO saja harap maaf. Saya kurang ketinggian, ni pun Siti yang snapkan.



Goodbye to our CEO. May Allah bless you, terima kasih di atas khidmat anda di sini. Kot la CEO terbaca blog saya ni kan tu la ucapan khas untuk dia ;p Aeh tapi saya check ada orang google nama DCEO terjumpa blog saya daa. Siapakah orang itu? Yang penting saya tak ada mengumpat DCEO ye.

CEO tak nak bagi ucapan. Awal2 dia dah inform pihak HR, maybe dia takut sedih nanti agaknya kan. Tapi nampak la muka dia ada bayang2 kesedihan. Ye la, dia dah berkhidmat kat PTP ni almost 10 years and it's the time to say goodbye.


[pic ihsan: NST]

Gambar yang di google, sebab tak sempat nak muka CEO hehehe~ Clik here for more info.


[auto publish]


post signature