Pagi tadi masa nak pergi kerja, mula2 masuk simpang PTP nampak ada banyak kereta stop tepi jalan. Tengok2 ohhh.. ada accident rupanya. Minah motor dilanggar oleh sebuah kereta. Jalan depan lagi sikit, nampak ada lagi kereta tersadai tepi jalan. Motor pun ada banyak juga. Ohhh.. rupa2nya ada road block di pagi hari.

Kereta dan motor yang tersadai tepi jalan ni sahlah mereka yang bermasalah dan yang bersalah. En. Polis ni pun tak agak2 nak buat road block, time pagi2 buta orang sibuk nak masuk office ni time tu la dia buat road block. Dah jam sepanjang jalan. (aeh suka hati En. Polis la.. awak sibuk kenapa???)



Nampak tak tu, itulah antara kereta2 dan motor2 yang tersadai akt tepi jalan tu. Menunggu sampai En. Polis tu tamatkan road block.



Jalan jam boleh tahan panjang. Nasib baik En. Nazir yang drive, kalau saya yang drive mesti terkial2 hehehe~ Dah sampai kat En. Polis dia tak buat apa pun, tengok macam tu je lepas tu terus senyum2 kambing. Mungkin sebab kereta kami tak ada masalah. Masa lalu depan En. Polis tu saya nak snap la konon2nya, sekali En. Polis pandang terus tak jadi hehehe~ Malu saya. Itu saja cerita En. Polis yang buat road block di pagi hari.


[auto publish]


post signature