Life

Kapsul Terakhir

Tuesday, January 12, 2010


..tajuk macam apa je bunyinya.. hikss..

Ni antara biji butir pil2 yang terakhir untuk ditelan dengan jayanya. Antibiotik yang mesti dihabiskan tanpa gagal. Pil demam tu saya makan juga, sebab badan rasa tak sedap pula. Pil selsema yang doktor ni bagi kurang berkesan. Hidung masih rasa sempit nak bernafas. Tiba2 je hari tu terkena selsema. Terkejut agaknya.
Hari ni makan tengahari lauk sup ayam. Entah macam mana, sup bunjut tu terburai pula dalam periuk. Semangat sangat mengacau kuah sup agaknya. Dah macam sup ayam herba dah saya tengok sup saya tu. Terapung2 rempah ratus dalam sup bunjut tu kat dalam kuah sup. Lantaklah janji boleh makan dan sedap hehehe~
Sekejap lagi nak titon sekejap. Tinggal sorang2 kat rumah ni otak jadi tepu nasib baiklah ada kawan2 alam maya yang meneman. Semangat sikit duduk rumah walaupun sorang hehehe~





post signature

You Might Also Like

16 Th♥ught (s)

  1. gulp..sshnya mo telan pil ni..

    moga cpt smbuh ya =)

    ReplyDelete
  2. seb bek tak kene tapis dulu sup tu baru boleh makan..hehe he

    ReplyDelete
  3. mak oiii besonye...sekali gus masuk tak larat weyyy

    ReplyDelete
  4. amirah:akk pn gerun la mira..akk pnakut mkn pil bso..

    ReplyDelete
  5. Siti @ nurie >>mule2 td ingt nk wat cam tu..nsib baik die termendap ke bwh..hehehe

    ReplyDelete
  6. a d r e y n i e e l i s y a >>akk lg grun nk tlan..hehehe

    ReplyDelete
  7. PEJUANG KESENIAN EXTREME >>mcm2 ada..hehehe

    ReplyDelete
  8. Mummy Dasy >>cam nk tmuntah aku long oi..dh le pnakut mkn ubt..

    ReplyDelete
  9. paling menyampah kalau kena mkn antibiotik... selagi x abes tu la kena makan... huh

    ReplyDelete
  10. *ayu the sun*>>tq kak ayu..nk shat cpt..lg pn tkut ade infection..

    ReplyDelete
  11. ..nOj.. >>btul la..msti nk kna abiskn kn..hehehe..utk kshtn tlan je la..hehehe

    ReplyDelete
  12. banyaknyer ubat...!!! rajin akak makan ubat yer... lau nak baik kene makan ubatkan... good girl...

    ReplyDelete

Thanks 4 ur comment.. peace!

Advertise with us!