ooooopppsss beramal tak boleh kecoh2.. tapi kali ni kena promote kat blog untuk kesejahteraan orang lain.. tak rugi pun kan.. entri ni kesinambungan dari entri ini..

Inisiatif seterusnya dari Bro Hydir, dengan membuat Blogger We Care T-shirt (limited edition) untuk saudara Megat yang sedang diuji Allah tu. Jom kawan2 kita bantu membantu. Tiada paksaan..

Insya'Allah saya akan beli one for me, and one for my super hero. Oh~ baru kini ku sedari, ku tak bisa memilih saiz S lagi.. huhuhu~ Haruslah saiz M yang dipilih.. kang jadi sarung nangka siapa yang berdosa.. En. Nazir juga.. ekekeke~ Saiz L for En. Nazir.. Tunggu ya Bro Hydir.. sekejap lagi saya email order..

Kalau korang nak membeli sambil beramal, bolehlah baca info kat bawah nun.. Keterangan lanjut sila terjah blog Bro Hydir..


[Copy Paste from Hydir.com]

Blogger We Care T-shirt: RM25 termasuk kos penghantaran

Saiz

Hanya available dalam saiz S, M, L dan XL.

Tempahan T-Shirt

Email pada hydir8@gmail.com

Nama:
Alamat:
No HP:
Bilangan:
Nota: Untuk penambahan saiz, dan lain-lain.

Pembayaran

Nama: Khaidir Ab Karim
No Akaun: 164221293885 (Maybank)

Emailkan bukti pembayaran semasa anda membuat tempahan. Paling kurang pun, sila nyatakan tempat, tarikh dan masa ‘Bank In’ telah di buat untuk memudahkan saya mengesan pembayaran. Juga boleh maklumkan kepada saya melalui twitter @kbsoccernet.

Pertanyaan

hydir8@gmail.com

T-Shirt ini telah direka khas oleh hydir.com dan bikintshirt.com bagi menjayakan kempen “Blogger We Care” yang diadakan khas untuk En. Megat. T-Shirt ini hanya akan di cetak selepas tempahan mencapai 50 helai dan ke atas. Jangan tangguh-tangguh!

Setiap pembeli akan menerima t-shirt tersebut selewat-lewatnya 2 minggu selepas tarikh mula dicetak.

Setiap baju yang terjual akan menyumbang RM 2 kepada En. Megat. Mari kita membeli sambil beramal.

Selamat beramal!

[auto publish]


post signature